Mitä teen, jos turvakorttini katoaa?
Mitä teen, jos unohdan salasanani?
Miten voin saada salasana?


Mitä teen, jos turvakorttini katoaa?
Jos kadotat turvakorttisi, soita välittömästi Danske Bankiin, jolloin pääsy verkkopankkiin estetään.

Soita
Pyydä pankkia sulkemaan turvakorttisi.

Saat uuden turvakortin Danske Bankin konttorista. Jos asut Suomen ulkopuolella tai et jostain syystä voi mennä konttoriin, soita asiakaspalveluumme 0200 2580 (pvm/mpm) ma-pe 9-18. .

Mitä teen, jos unohdan salasanani?
Jos unohdat salasanasi, sinun on haettava uusi salasana Danske Bankin konttorista. Jos asut Suomen ulkopuolella tai et jostain syystä voi mennä konttoriin, soita asiakaspalveluumme.

Miten voin saada salasanan?
Saat uuden salasanan Danske Bankin konttorista. Jos asut Suomen ulkopuolella tai et jostain syystä voi mennä konttoriin, soita asiakaspalveluumme. Kun kirjaudut palveluun ensimmäistä kertaa, sinun on luotava salasana.

Kirjoita kirjautumisnäytössä käyttäjätunnuksesi ja Danske Bankista saamasi salasana.
Seuraavalla sivulla sinua pyydetään valitsemaan uusi henkilökohtainen salasana.
Salasana on nelinumeroinen koodi.

Kirjaudu verkkopankkiin turvakortillasi.